כיתה בקורס איפור מקצועי

קורס איפור מקצועי

קורס איפור ביוטי מקיף ומקצועי הנמשך כ- 5 וחצי חודשים.
22 מפגשים המשלבים בין לימודים עיוניים לתרגול מעשי.

תוכנית לימוד איפור מקצועי המיועדת להשתלבות במקומות עבודה, ומותאמת לטרנדים חדשים בעולם האיפור, האופנה והטלוויזיה!

מה לומדים ?

תוכנית הלימודים לקורס איפור מקצועי נבנתה ע"י משרד הכלכלה (משרד התמ"ת) והורחבה על ידי עם המון מחשבה ותשומת לב עד הפרטים הקטנים.

בקורס תרכשו כלים רבים שיעזרו לכם לפתח את הטכניקה הייחודית שלכם בעזרתי ובעזרת טובי המרצים והמאפרים מהשורה הראשונה, שנבחרו בקפידה על ידי.

במהלך הלימודים ואחריו בית הספר מציע שיעורי חיזוקים ותגבורים ללא הגבלה השתתפות, שתבטיח את שיפור הטכניקה ולחיזוק הביטחון המקצועי וכל זאת ללא תוספת תשלום.

במהלך קורס איפור מקצועי תלמדו את התכנים הבאים:

  • הכרת עולם האיפור כלי עבודה שונים.
  • מורפולוגיית הפנים
  • חיטוב הפנים – הארות והצללות.
  • התמחות באיפור כלות וערב
  • עיצוב גבות.
  • איפור טלוויזיה.
  • איפור לתעשיית האופנה.
  • שיווק והקמת עסק מצליח.
  • פרוייקט גמר ובניית תיק עבודות.

למה כדאי ללמוד אצלנו

  • שיעורי מאסטר קלאס ייחודיים ובלעדיים עם מיקי בוגנים. אשר מעניק לך את היידע הרב והניסיון שצבר עם השנים.
  • ללמוד מצוות המורים שמורכב מהמאפרים ואנשי המקצוע הטובים בתעשייה
  • תכנית תגבורים מעשית ללא הגבלה
  • תכנית הלימודים מותאמת לטרנדים בעולם האיפור, כלות, ערב, אופנה וטלוויזיה. התוכנית תעזור לך להשתלב במקומות העבודה ולפתח עסק עצמאי.
  • במסגרת יום הצילום אנו נלמד אותך איך לצלם, בעזרת תאורה וזוויות נכונות, לתקן תמונה ולערוך אותה במידת הצורך.
    יום הצילום הינו ייחודי ושונה ומאפשר לך להיות הכי עדכנית שיש.
  • בסיום הקורס תוענק לך תעודת מאפר/ת מקצועית בינלאומית מטעם מיקי בוגנים + תעודה גמר ממשלתית, לזכאים מטעם משרד התמ"ת.

על הבית ספר

בית ספר המוביל לאיפור של מיקי בוגנים מזמין אותך להצטרף לאלפי בוגרות שלנו שסיימו את הקורס בהצלחה והפכו להיות מאפרות מקצועיות בתעשיית הטלוויזיה, האופנה ובאיפורי ערב וכלות.

בבית הספר יש בו כיתת לימוד אחת ייחודית ואינטימית, דבר המבטיח דגש על יחס פרטני ותשומת לב אישית.

איך מגיעים אלינו

בית הספר נמצא בבית הדר דימול שבמתחם הבורסה בר"ג – מרחק הליכה מתחנת רכבת סבידור מרכז ובצמוד למגוון צירי אוטובוס (ראו פירוט בהמשך). לאלה המעדיפים להגיע ברכבם הפרטי, ניתן למצוא באזור מגוון גדול של חניונים.

לפרטים נוספים ודרכי הגעה לבית הספר לחצו כאן

מיקי בוגנים קורס איפור

מיקי בוגנים

עם ניסיון מקצועי כ-30 שנים בתחומי היופי והאופנה בארץ ובעולם, מיקי בוגנים נחשב למאפר ומעצב השיער המוביל בישראל. מיקי זכה לשלל תארים ופרסים על הישגיו בתחום האיפור והשיער, והוכתר ע"י מגזיני אופנה כ'איש המקצוע המשפיע ביותר בתחומו.

מיקי מוביל ואחראי לאיפור ולשיער בשבועות האופנה של תל אביב. תחת ידיו המקצועיות של מיקי בקריירה הענפה עברו כמה מהכוכבות הגדולות והמצליחות בארץ ובעולם:
דמי מור, מריה קארי, גל גדות, בר רפאלי, שלומית מלכה, דנה אינטרנשיונל, גלית גוטמן, אילנית לוי, מירי בוהדנה ועוד…

מרצים נוספים

קארין דקל

עם למעלה מ- 20 שנות ניסיון באיפור בתעשיית האופנה והטלוויזיה בארץ. קארין הייתה מצוות מותג האיפור MAC ולקחה חלק באיפור להפקות רבות למגזינים ותצוגות אופנה בארץ ובחו״ל (ביניהם שבוע האופנה במילאנו). שימשה כמאפרת ראשית בהפקות טלוויזיה בפריים, בצילומי אופנה ושבועות האופנה בישראל. מאפרת בפרסומות, קליפים, עולם הכלות ואירועים הפרטיים. בין היתר איפרה כוכבות כמו עדי הימלבלוי, דנה גרוצקי, לירון וייצמן ועוד…

ענבל איתן

ענבל איתן

את הניסיון הרחב של ענבל באיפורי ביוטי, ערב ואיפור לכלות צברה במהלך למעלה מעשור שנים, לצד השתתפותה בהפקות ובצילומים רבים בתעשיית האופנה והטלוויזיה לתוכניות מובילות ולמגזינים נחשבים. הסגנון הנקי והמהוקצע של ענבל הפך לחתימת ידה המזוהה בשלל עבודות האיפור שיצרה.

מתן סבג

מתן סבג

שימש כמאפר הראשי של מותג האיפור הבינלאומי SMASHBOX בישראל, וייצג את החברה בשלל קמפיינים ומודעות מסחריות. במהלך קריירה ענפה איפר ידועניות רבות וביניהן הדוגמנית רוסלנה רודינה. כמו כן מתן איפר בהפקות ביוטי ואופנה שפורסמו בעיתונים ומגזינים מובילים. את נסיונו הרב באיפורי כלות וערב כמו גם ביתר עולמות האיפור יוצק בהרצאותיו במסגרת השיעורים בבית הספר לאיפור.

עמירם אדראי

עמירם אדרעי

את הכשרתו ודרכו המקצועית בענף האיפור החל בלוס אנג'לס. בשנים שלאחר מכן השתתף בהפקות ותצוגות האופנה הבולטות ביותר בישראל כחלק עיקרי מהצוות המקצועי המלווה את מיקי בוגנים. במקביל פיתח קריירה ענפה באיפור הערב והכלות גם עם התמחות בכל הקשור לאיפורי במה ולתיאטרון. מלבד יכולת האיפור והניסיון המקצועי, עמירם משלב יכולות הרצאה והדרכה מעולם המשחק שהופכים את השיעור לחווייתי.

מיכל אזאצ'י

מיכל אזאצ'י

הניסיון המקצועי של מיכל אזאצ'י חוצה יבשות. איפורים לשבועות האופנה של תל אביב ואפילו מילאנו הם רק חלק מהרזומה העשיר שלה. מיכל עברה הכשרה בינלאומית במגוון מקומות מובילים, וכמו כן אצל מאפרים ידועים בעולם. בעלת ניסיון רב שנים בתפקידי הדרכה בכירים במותג האיפור הבינלאומי MAC. בין הידוענים והידועניות אותם איפרה ניתן למנות את הגברת שרה נתניהו, משה פרץ ורמי פורטיס (X-FACTOR).הקו הטבעי העדין והמוקפד מאפיין את עבודתה הייחודית של מיכל.

ירון מסינג

ירון מסינג

מלבד התמחותו באיפורי ערב, איפורי כלות וביוטי. לירון ניסיון עשיר באיפור לתוכניות טלוויזיה וערוצים שונים כגון i24News, אופירה וברקו וכדו'… בין היתר מאפר את לוסי אהריש ואיפר כוכבות רבות אחרות.

ורד יצחקי

ורד יצחקי

את הידע והוותק שלה בעולם האיפור משלבת יחד עם מומחותה כקוסמטיקאית מקצועית. בעלת רקורד עשיר באיפור לתוכניות טלוויזיה, איפור ולאירועים. הניסיון המקצועי שלה בקוסמטיקה ובעור הפנים הופך אותה למומחית בכל הקשור להדגשת תווי הפנים והכנה נכונה לפני תהליך האיפור.

הלן אמויאל

הלן אמויאל

מהמאפרות הוותיקות והידועות בישראל. בוגרת ביה"ס הגבוה לאיפור 'כריסטיאן שובו' בפריז. מלבד עבודתה הענפה בתחום איפור הכלות והערב, הלן היא המאפרת האישית של ירדנה ארזי, קרן פלס, מירי מסיקה, מיכל הקטנה, ובין השאר מאפרת את ריטה וידועניות רבות נוספות. בעלת ניסיון רב באיפור לשערי מגזינים ועיתונים, קטלוגים וקמפיינים מסחריים.

גלית לגזיאל

גלית לגזיאל

מזוהה וידועה בעיקר בזכות סגנון האיפור החתולי החד והאייליינר הבלתי מתפשר שלה. קרוב לשני עשורים של ניסיון רחב באיפור מקצועי לתוכניות הטלוויזיה המובילות בישראל כגון: האח הגדול , רוקדים עם כוכבים ועוד… איפור למיטב המפורסמות והידועניות בישראל. גלית ניחנה בניסיון מקצועי מגוון הכולל עבודות איפור לאינספור הפקות אופנה ואינספור איפורי כלות ואירועים.

סיפורי הצלחה

פזית חורש סאיג

מהמאפרות המצליחות והמוכרות בישראל, בוגרת קורס איפור מקצועי של מיקי בוגנים, מלבד הצלחתה בענף הביוטי בדגש על איפורי כלות וערב. פזית הפכה לשם דבר גם ברשתות החברתיות בזכות סגנון איפור מנצח.

אדריאן חמיאס

אחד מסיפורי ההצלחה הבולטים של בית הספר לאיפור מיקי בוגנים. עוסק בעיקר באיפור כלות וערב. אחראי לאיפור של ידועניות כמו עדן בן זקן וירדן אדרי. השתתף והשתלב בשלל הפקות מטעם בית הספר כגון שבוע האופנה, תוכניות טלוויזיה שונות ועוד.

טופז נדב

מיד כשסיימת לימודי איפור מקצועי בבית הספר של מיקי בוגנים השתלבה ברשת ממכר למוצרי איפור ולאחר מכן התמקדה באיפורי ערב וכלות לצד עבודה בצילומים להפקות אופנה והפכה למאפרת עסוקה.

ניב דהאן

לאחר סיום לימודיו בקורס איפור מקצועי של מיקי בוגנים. ניב החל להשתלב בתעשייה ואיפור בין השאר לכתבות אופנה, מגזינים, איפורי ערב ואיפורי כלות. קמפיינים של לוק בוק, ולתוכניות טלוויזיה כמו "הכוכב הבא", דה וויס, אקס פקטור ועוד.

חן אשר

חן מתמחה באיפורי כלות וערב. זאת לצד עבודות איפור להפקות הטלוויזיה הגדולות בישראל: המירוץ למיליון, תכניות בוקר, ואיפור מגוון רחב של דוגמניות ושחקניות כמו מיכל הקטנה, סתיו סטרשקו ועוד.

הילה טויטו

ללימודי האיפור אצל מיקי בוגנים הגיעה הילה לאחר שכבר היה לה רקע בתחום. הילה מספרת שקורס האיפור שדרג את הידע המקצועי ותרם לה רבות. בשנים האחרונות היא מאפרת את כלות רבות וכמו כן את הזמרת דנה לפידות לכל אירוע .

סנדי חלבי

לאחר שסיימה קורס איפור מקצועי של מיקי בוגנים הקימה סלון כלות שם מאפרת איפורי כלות וערב. לקחה חלק מטעם בית הספר של מיקי בוגנים בשבוע האופנה. עבודות האיפור בתחום הביוטי שלה זוכות לתהודה רבה גם ברשתות החברתיות שם הפכה לשם דבר.

נועם כהן

את מגוון הטכניקות ויכולות האיפור שלמדה בקורס איפור של מיקי בוגנים, נועם מיישמת כיום באיפור לצילומים והפקות, כמו גם באיפורי כלות וערב.

מאור הילל

עם קריירה ענפה בתחום איפורי הכלות והערב, ולאחר שסיים, קורס איפור מקצועי של מיקי בוגנים, כיום מאור הגשים את ייעודו והפך תשוקה ליצירה ואמנות למקצועי של ממש.

אוריאן לוי

עבודות האיפור של אוריאן מדברות בעד עצמן, עם קהל לקוחות נאמן שיודע לזהות את הקו הייחודי. לאחר לימודי האיפור המקצועיים שלה אצל מיקי בוגנים, החלה לעסוק כעצמאית עם התמקדות באיפורי ערב וכלות.

שאלות נפוצות

למי קורסי איפור מקצועיים מתאימים?

אם יש לך זיקה וחיבור לעולם היופי והאופנה, קורס איפור מקצועי בבית הספר שלי הוא המקום עבורך.

הלימודים מתאימים לכל אלו המתחברים לעולם היופי והאיפור ומעוניינים להרחיב את הידע ולפתח קריירה מקצועית ועצמאית בתחום האיפור.

מה מקבלים בסיומת של קורסי איפור?

עם סיום הקורס מקבלים 2 תעודות.

תעודת דיפלומה בינלאומית של מיקי בוגנים המוכרת בכל מקום ובכל מותג בינלאומי.

התעודה השנייה היא תעודה של משרד הכלכלה (משרד התמ"ת) ומותנית בכפוף להנחיות ודרישות המשרד.

בנוסף – מזוודת איפור יוקרתית עם מוצרי איפור מגוונים וטרנדיים.

מהי תוכנית הלימודים של קורס איפור מקצועי?

תוכנית הלימודים לקורס איפור מקצועי נבנתה ע"י משרד הכלכלה (משרד התמ"ת) והורחבה על ידי עם המון מחשבה ותשומת לב עד הפרטים הקטנים.

בקורס תרכשו כלים רבים שיעזרו לכם לפתח את הטכניקה הייחודית שלכם בעזרתי ובעזרת טובי המרצים והמאפרים מהשורה הראשונה, שנבחרו בקפידה על ידי.

במהלך קורס איפור מקצועי תלמדו את התכנים הבאים:

  • הכרת עולם האיפור כלי עבודה שונים.
  • מורפולוגיית הפנים, חיטוב הפנים – הארות והצללות.
  • איפור עיניים וסגנונות שונים.
  • חתולי, מעושן, איילנר, הדבקת ריסים.
  • עיצוב גבות.
  • איפור ערב לאירועים, כלות ומלוות.
  • איפור טלוויזיה.
  • איפור שפתיים.
  • איפור עור בוגר.
  • איפור כהות עור.
  • איפור ביוטי למראה זוהר.
  • איפור לתעשיית האופנה.
  • שיווק והקמת עסק מצליח.
  • פרוייקט גמר ובניית תיק עבודות.

כמה זמן אורכים לימודי איפור מקצועי?

הקורס הינו 5 וחצי חודשים, 22 מפגשים, כל מפגש הינו 5 שעות אקדמאיות.

איזה ידע מקדים צריך בשביל ללמוד בקורס?

הקורס לא דורש ידע מוקדם. כל מה שצריך זה חיבור לעולם היופי והאיפור ורצון לפתח קריירה מקצועית ועצמאית בתחום האיפור.

מהן אפשרויות התעסוקה בסיום הקורס?

מבית הספר של מיקי בוגנים יצאו טובי המאפרים בתעשיית הביוטי. המון בוגרים מצליחים בתחום שהשתלבו מייד בשוק העבודה, בהפקות אופנה ושבועות אופנה בארץ ובעולם, מאפרים ראשיים של חברות בינלאומיות, ומאפרים אישיים של סלבריטאים רבים.

מי מלמד בקורס?

אני, וצוות מרצים ומדריכים שנבחרו על ידי בקפידה. כל צוות המרצים והמדריכים הם מאושרים ע"י משרד התמ"ת.

מה היתרון בללמוד אצלי קורס איפור מקצועי?

בית הספר הינו בית ספר "בוטיק" ובו כיתת לימוד אחת ייחודית ואינטימית, מה שמבטיח דגש על יחס פרטני ותשומת לב אישית.

בית הספר ממוקם במתחם הבורסה ברמת גן מתחת ל"גשר היהלומים" שברכבת סבידור מרכז ועל ציר תחבורה מרכזי הניתן להגיע אליו במספר דרכים מכל קצוות הארץ.

בבית הספר מלמדים מגוון רחב של מרצים ומכל מרצה לומדים את הטכניקה הייחודית שלו.

בית הספר מציע לאורך כל הקורס איפור ולאחריו שיעורי "מרתון" מעשירים ושיעורי חיזוקים בחינם וללא תוספת תשלום.

האם אתה מעביר שיעורים בעצמך?

בוודאי, אני מעביר בעצמי 3 שיעורים. בהן הטכניקות הייחודיות שלי מעיין "מאסטר קלאס פרטי".

צרו איתנו קשר

ביה״ס לאיפור מיקי בוגנים

רח' ז׳בוטינסקי 1
(בורסת היהלומים) רמת-גן
טל': 03-575-2261

מלאו את הטופס וניצור עמכם קשר בהקדם
הקורס מיועד לגילאי 18 ומעלה בלבד*










    לפרטים נוספים והרשמה