הבלוג איפור מעושן – המדריך השלם

איפור מעושן – המדריך השלם

20 אפריל, 2023 by Leave your thoughts

איפור מעושן פרץ לחיינו כבר בשנות ה- 20. המראה המעושן הגיע לכל מקום והפך להיות חלק בלתי נפרד מחיי הכוכבות הגדולות של הוליווד כמו מרלן
דיטריך, קלרה בואו ועוד. איפור מעושן תמיד היה איתנו משדרג כל מראה עיניים לחושני יותר. אבל הסוד הגדול הוא זה שבעצם הוא מתקן כמעט כל עין.

אז הנה כמה טיפים לאיפור שיעשו לכן הבדל גדול

איפור מעושן לעיניים קרובות

בעיניים קרובות יש להניח צללית בהירה בחלק הפנימי של העין (הקרוב לאף) בכדי ליצור אשלייה של עיניים רחוקות יותר. ניתן לבחור צללית כהה בכל גוון ולהכהות את הזווית החיצונית של העין בכדי להרחיק את העיניים זו מזו. ניתן להוסיף ריסים בחלק החיצוני של העין.

איפור ערב מעושן לעיניים רחוקות

בעיניים רחוקות יש להניח צללית כהה על כל גלגל העין מה שיוצר אשלייה של קירוב העיניים אחת לשנייה.

איפור מעושן לעיניים קטנות

אחד המיתוסים הגדולים בעיניים קטנות, זה שאומרים לא להניח עיפרון שחור בתוך העין כי הוא "יקטין" את העין. ניתן להניח עיפרון שחור בתוך העין בתנאי שמטשטשים אותו ומעשנים אותו ובכך מייצרים אשלייה של עיניים גדולות יותר.אחד המיתוסים הגדולים בעיניים קטנות, זה שאומרים לא להניח עיפרון שחור בתוך העין כי הוא "יקטין" את העין. ניתן להניח עיפרון שחור בתוך העין בתנאי שמטשטשים אותו ומעשנים אותו ובכך מייצרים אשלייה של עיניים גדולות יותר.

טיפים

3 דברים שכדאי לדעת לפני שתתחיל את העין המעושנת שלך

1. הטכניקה היא לשמור תמיד על הנקודה החשוכה ביותר בקו הריסים העליון. זה שומר על האיפור דרמטי ונותן מימד נוסף לעין. מבטיח שאת מושכת תשומת לב רבה יותר לעין לעומת האיפור.
2. הקפידי על לא יותר משלושה צללים ותזוזה כמו "וישרים" ימינה ושמאלה כדי להעצים את העיניים.
3. מיזוג הוא חבר שלך. מברשות חשובות במיוחד כדי לקבל את המיזוג הזה. כשמדובר בעין מעושנת, לא משנה כמה כהה אתה הולך, או באילו צבעים אתה משתמש, זה כמה טוב אתה יכול למזג את האומן והצל. זה מה שנותן לו את המראה הזועף הזה.

הניחי צללית בכל גוון כהה שתבחרי. בחרי בגווני אפור, חומים או גוונים כדי ליצור בסיס עדין ומעושן.
תתחילי בתוחם כהה לאורך קו הריסים, לאחר מכן קחי מברשת זוויתית מתאימה מספר 11 או 7, קחי צללית כהה ועשני את העיפרון שהנחת בשורש הריסים.
הניחי מעל צללית בגוון כהה כמו אספרסו, פחם או חומים כהים מתמזגים באמצע הדרך עד לקפל העין. החל על קו הריסים התחתון על ידי לחיצה קלה על המברשת אל שורש הריסים התחתונים. ואז למרוח עם האצבעות לסיום מעושן יותר.
הוספי את הנגיעות הסופיות החשובות ביותר הללו עם מסקרה, כמו מסקרה העיניים מקסימום מסקרה החדשה עד לקבלת אפקט ריסים מלא.
לבסוף, תוכלי להוסיף עם האצבע צללית מנצנצת בכדי לתת לו נקודת אור והגימור יוקרתי אמיתי.

כיצד ליצור עין מעושנת קלאסית