הבלוג שבוע האופנה 2023

שבוע האופנה 2023

שבוע האופנה 2023

שבוע האופנה האופנה קורנית FAC תל אביב הביא איתו לוקים חדשים יחד עם שימוש במוצרים חדשים ועדכניים בהתאם לרוח התקופה וההתפתחויות. השנה שבוע האופנה היה בסימן ובאג'נדה חדשה – FAC (fashion agenda community) מיזם חדש וייחודי, המשלב בתוכו תכנים חברתיים מכל תחומי החיים. מיקי בוגנים שעמד בראש צוות האיפור והשיער, ומזה שנים רבות מוביל את האירוע בתחום הביוטי ומפקד על צוות של עשרות מאפרים ומעצבי שיער. 
מעצבי ומותגי האופנה שהציגו את המיטב שלהם על המסלול, התכנסו בטרם האירוע יחד עם מיקי בוגנים על מנת לשתף בהשראה ובסיפור שמאחורי כל קולקצייה שהגו. המשימה המתבקשת הייתה להתאים את מראות האיפור והשיער לחזון של כל מעצב.  ליקטנו עבורכן כמה מהמראות הבולטים מהתצוגות שיצרנו, כאלו שנתנו גם לנו השראה, עם פירוט מוצרי האיפור הכי מבוקשים של מיקי בוגנים. הבשורה המשמחת היא שמוצרי האיפור שסייעו ביצירת הקסם, יכולים להיות גם בתיק האיפור שלך, ולהשיג עבורך את המראה הכי אופנתי בכל הזדמנות או אירוע שיש לך.

ARIEL TOLEDANO

הקונספט של הקולקציה היה מעין יקום מקביל, מיקרוקוסמוס של יער מכושף, שבו כל הדמויות בו הן ללא מגדר, לכל אחת מהן קסם משלה, בדומה לפיות.
זו הייתה ההשראה שיצקנו אל תוך האיפור עם הצבעוניות שבלטה בצבע הורוד סופר סמוק, שאותו העצמנו בעזרת טינט ורוד ומעל סומק עם פיגמנט חזק בגוון Havana. בנוסף רצינו ליצור מראה סופר גלאם ומבריק וערבבנו את הקרם לחות אקסטרה בוסט עם שימר פנים אקסטרה טאן לקבלת מראה קורן וזוהר.


FIX

פיקס הוא הלבשה תחתונה הפונה לקהל הצעיר. לכן, הסגנון שנבחר לוקח השראה מעולם הקולור- פופ, עם הרבה קלילות וצבעוניות. יצרנו קרוב ל- 4 קבוצות שונות של קולקציות שמתחברים לכל קו הלבשה. קולקציית הטבעיים – איפור ושיער בסגנון נקי מאוד שמתכתב עם ההלבשה התחתונה בגווני עור שונים. קולקציית דגני הבוקר – איפור טבעי יום יומי, צלליות בגוונים טבעיים בעזרת פלטות הצלליות שלנו. שפתיים בגוונים טבעיים. 
קולקציית השחור לבן – יצרנו מראות וסגנונות שונים של אייליינר.
קולקציית הפופ – צבעוני במקסימום. עיניים מעושנות בצבעי ורוד, סגול, צהוב, ותכלת שהשתלבו עם הפאות הצבעוניות.

MASKIT

ההשראה של המעצבים הייתה צילי הרים המשתקפים בהרי הכינרת, באורות הדימדומים, בזמן בו השמש יורדת ומייצרת צל על ההרים ופרחי הצבעוני הגדלים למרגלותיהם.
נופי ישראל מעניקים את נקודת הפתיחה לצבעוניות וחומריות הקולקציה וכמובן לצלליות למראה השכבות והשיקופיות. מתוך העולם הזה נוצרה המחשבה "להלביש" איפור מעושן ובמראה רך בגווני אדמה, ולהשתמש בשיטת איפור הנקראת ton sur ton  איפור בצבע אחד על כל גווניו. השתמשנו בפלטת Miki's brown בעישון העין,
מסקרה Maximum בכמה שכבות בכדי ליצור העצמה של חיתום העין. ואת הפנים פיסלנו בהצללות בעזרת ברונזר בגוון SAHARA. את השפתיים תחמנו עם עם עיפרון בגוון So rosewood ומעל שמן שפתיים MAXIMUM.

MOTHER OF ALL

ההשראה לאיפור הייתה לקוחה משנות ה-90. מחווה למותג העל וורסאצ'ה.
קו עיניים המאופיין באייליינר עבה, גרפי ודרמטי, שהתחבר לקו השמלות של המעצב.
יצרנו מראה שמתכתב ומשלים את העיצוב של קו השמלות הכללי של הקולקציה.
האייליינר הועצם ושודרג עם הנחת קריסטלים כחולים וסגולים שהעצימו את הלוק,
והשלימו את הקווים המעוגלים וחדים, העיניים החזקות, והנשיות הסקסית.

SHAHAR AVNET

יצרנו איפור במראה קלאסי מאוד עם הומאז' לשנות ה 20.
חיזקנו את עצם הלחי ואת המראה הטבעי בעזרת הדגשת הברק.
על השפתיים מרחנו את ה-MAXIMUM שמן לשפתיים (הנולד מתוך שיתוף פעולה עם פקטורי 54). קולקציית הבגדים שואבת השראה מעולם הפנטזיה – דבר שבא לידי ביטוי גם באיפור אך באופן שיחמיא.

YANKI & NATAF

ינקי ונטף חגגו את מושג ה"הניצחון" באמצעות קולקציית vittoria שמסמלת מפגן של העצמה נשית ללא מעצורים ומספרת את סיפורי הניצחון של הנשים החזקות מהעולם. את ההשראה לעיצוב הקולקציה שאבו מעולמות של ספורט תחרותי, מירוצים וסמלי ניצחון. את הקולקציה חתמה שמלה לבנה שסגרה את התצוגה ולכן החלטנו יחד על אייליינר לבן קלאסי, ומעליו הנחנו אבקה יהלומים קריסטלית (CRYSTAL) מסדרת צלליות האבקה שלנו.